Ut i august

 No er sommaren snart over og mykje har skjedd. under følger ein del bilder som illustrerer sommaren.

Dette er sommaren godt oppsummert. her er alle - swati og anne m
herleg med alle i almenningen

som alltid ... det må gravast.


og køyrast ... i alle fall sitje på setet


iselin kosar seg i nystove


været var so som so. det var i alle 
fall to som syntest det var heilt ok



vi laga lauvhytte til joa og benjamin


besta norunn les bok



så var det å få mat i dei små ....



når det var kake gjekk det heilt fint



gullungane med pappa og onkel i fjæra




i styggeveiret laga vi til leikeplass i annekset med
basseng, dart og bowling



ein kveld vart det faktisk fint


etter ferien i alm drog min kjære joa til
danmark. værskiftet var påtakeleg.


vi kosar4 oss i kveldsola. trur dette må være
før alle mine kjære kom


eg var ein tur austaføre og henta eit lass med panel


og bar alt inn i meglaren


saga og pebe kom på besøk i brattland.
veldig kjekkt




dette var nok litt tidlegare
 i sommar. vi lagar hjortekarbonadar
etter arne si oppskrift




det vart spel i år. fint på laurdagen, men litt
varierande på søndag



eg låg i knutholmen med båten. solrunn og
ei veninne var heile helga med båten som nattely.


må ha med stabben



dette er ein motor briggs and stratton.
har brukt vilde til å slå med i sommar
siste turen vart for tung og dermed
skar motoren seg. pang sa det.




no er eg, norunn og alf reidat (vadøy) igang
med hjellen igjen. norunn beisar panel til
meglaren. merk: med venstre handa.
eg driv med kjøkkeninnredning og
alf reidar jobbar på taket. sjå kor fint arbeid !










sidan vilde har gjett seg må snoopy II igang.
her driv eg og heisar ned den nye motoren.

Comments

Popular posts from this blog

Tirsdag

Heimatt