Lærdal

var i Lærdal idag og på avdelingen idet Norunn våknet opp. alt hadde gått bra og vi var glade. jeg lot henne i fred en stund og gikk på "byen" og i besøk til Gerd, hennes søster. da jeg kom opp igjen var hun i full fyk. mens jeg var der ble hun rullet inn fra oppvåkningen til rommet på avdelingen. der var det en dame til som hadde hatt samme operasjon idag og skravla gikk. snakket med henne i kveld og hun var i godt humør og hadde fått en ny veninne. bondekone fra moskog. kanskje det er de vi skal gå sammen med på sommernatt i jølster i år.
tilbake i fjøra (som er navnet til sentrum av sogndal) hentet jeg akslingen som skal inn i gearet til tyttebæret. gleder meg.
i morgen skal jeg inn å hente norunn sånn ca midt på dagen.

akslingen ser slik ut. artig. gleder meg til 
å skru.


Comments

Popular posts from this blog

Ut i august

Tirsdag

Heimatt